maandag 1 juli 2013

Maandag 1 juli

Stefan:
Na een mooie en zegenrijke dag gisteren, stonden we - na een niet al te beste nacht - wat vermoeid op. Na een afspraak in de ochtend, werd ik helaas weer getroffen door een sterke vermoeidheid. Maar gisteren had ik echt het gevoel dat niet alleen Myrthe veel genade kreeg. Zelf mocht ik ook een diepe vreugde ervaren, nadat ik even in de kapel zat.

Lisette:
Graag wil ik vertellen hoe het met ons gaat, alleen weet ik het niet goed. Ik was erg blij dat het gisteren zo goed met Stefan ging. Hij ook, maar vandaag was een beetje een soort terugslag. Ik kan er niet aan wennen als hij pijn heeft en verdrietig is. Dan ben ik zelf ook gelijk helemaal van slag. Daarbij had ik vanmorgen zelf een medisch onderzoek. Gewoon wat nakijken voor de zekerheid. Toch wel spannend. Volgende week dinsdag de uitslag.
Een goede vriendin bracht vandaag de kinderen naar bed. Daardoor had ik de kans om op de school van de kinderen even te helpen met de schoonmaakavond. Fijn om iets normaals te doen. Myrthe was mee. Ik heb deze week echt geprobeerd haar een fles te geven. Ze weigert volkomen en gaat helemaal door het lint als ik de fles in haar mond stop. Na 5 kinderen heb ik echt wel wat ervaring maar het lukt niet. Zij wil serieus niet. Dus maar weer meegenomen. Wel schattig. Toen ik thuiskwam sliepen de kinderen al en ben ik naar de kapel geweest. Stefan kwam ook nog en Anne wandelde binnen en kwam bij ons zitten. Niemand zei wat, allemaal baden we. Fijn dat het zo'n druk bezochte plaats is. Het hart van het huis.

Vroeg naar bed. Hopelijk morgen minder moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten