donderdag 18 juli 2013

Donderdag 18-7

Vanmorgen zijn de kinderen (behalve myrthe) opgehaald voor een dagje zwembad. Ze hebben het heerlijk gehad. Stefan en ik zijn even samen ergens op een terrasje wezen lunchen. Fijn dat dat kon. Helaas had ik na de afgelopen dagen die zo prettig gelijkmatig waren, de hele dag last van tranen. Ze bleven maar komen. Stomvervelend. Nu ook weer, alles nat bah. Ben denk ik erg moe. Ik loop ook van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat met Myrthe. Ze wordt wat eenkennig dus bij een ander huilt ze. Als de andere kinderen thuis zijn en haar aandacht geven en om haar heen spelen gaat het wel goed en als we eropuit trekken gaat het ook goed. Ze heeft best veel uitdaging nodig. Alleen even in een box of wipstoeltje gaat niet lang goed. Vanmiddag is het me gelukt een uurtje bij te slapen en heeft Stefan even een poos met Myrthe opgetrokken. Ging goed. Stefan voelde zich de hele dag best ok. Hij gaat eigenlijk steeds een beetje meer vooruit. Hij is met Myrthe naar de winkel gereden om een doosje sigaren te kopen. Had hij zin in. Helaas werd hij na het avondeten niet lekker.

Om ons heen gaat nu  iedereen op vakantie. Leuk om al die voorpret mee te krijgen. Misschien gaan we volgende week ook nog wel iets ondernemen.

Gisterenavond was er een lieve collega op visite. We hebben het ook even over werk gehad. Wat erg fijn was vandaag,  is dat vanuit het werk een inhoudelijke vraag kwam. We kunnen niet heel veel maar het was erg prettig dit goed af te kunnen handelen. Ook heb ik een ander werkgerelateerd mailtje kunnen beantwoorden. We doen nog steeds een beetje mee gelukkig.

Het is nu 20.05 uur. Myrthe, Laurens, Floris en Edith slapen, Stefan ligt al op bed en ik heb zojuist tegen Anne en Matthijs gezegd dat ik ook naar bed wil. Ze mogen op bed boekjes gaan lezen maar wat mij betreft begint de nacht al. Nog een poosje naar de kapel en dan naar bed. Een vroege nacht. Mijn ochtend zal ook wel weer vroeg zijn.

Zien wat morgen weer brengt. Hopelijk houd ik het wat droger :) en knapt Stefan nog verder op. Misschien samen wat leuks doen als gezin. De kinderen zijn zoveel weggeweest. We hebben ze gemist.




1 opmerking:

  1. kleine dingetjes. Grote Zegeningen. We bidden dat de weg van kleine vooruitgang zich voorzet. En Qua gezondheid blijven we bidden! Wij gaan ff naar duitsland!

    BeantwoordenVerwijderen