zaterdag 30 november 2013

Zaterdag 30 november

Gisteren dus terug van een 25 uurs retraite. Vandaag weer toe aan een vakantie van een half jaar minstens. We hebben het wel gezellig gehad vandaag. Maar Myrthe was om 6.00 uur wakker. Ik heb me met Myrthe op schoot maar bezig gehouden met het speuren naar wat 5-12 spul op internet tot Floris en Laurens naar beneden kwamen gevolgd door Mattijs en Edith een half uur daar weer na. Anne rond 9.00 uur gevolgd door Stefan. Toen waren we weer compleet.

Iemand is op mijn verzoek bij ons gekomen zodat ik even de weekboodschappen ongestoord kon halen. Daarna heb ik met de kinderen pepernoten gebakken. en 's middags zijn we met zijn allen nog naar het bos geweest voor een korte wandeling.

Het was een geweldig boek over "overgave" gisteren en ik ben vol goede moed weer naar huis gekomen. Ik werd meteen behoorlijk beproefd om het geleerde in praktijk te brengen. Stefan had veel last van buik en rugpijn gedurende de dag en dat geeft bij mij veel spanning. Bij hem ook. Hij kan dan niet zoveel terwijl hij niet iemand is die graag stilzit. Ik zal morgen maar weer oefenen. Vandaag zou ik mezelf niet met een voldoende beoordelen. Ik hoop dat de Heer milder is.

Myrthe was verward dat ik weer thuis was maar wel boodschappen ging halen zonder haar. ZE heeft "mamammam" gezegd. Zo lief!!!! Floris, Laurens en Edith waren allemaal erg knuffelig. Leuk en ook wel bijzonder. Ik heb ze vanavond heerlijk uit de kinderbijbel voorgelezen en daarna zijn we samen in de kapel wezen bidden.

Morgen weer zondag. Er staat, behalve de kerk, niets gepland. we bidden en hopen dat Stefan toch weer wat opknapt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten