zaterdag 23 november 2013

Zaterdag 23 november

Myrthe is lief. Ok ze heeft me twee keer gewekt vannacht en Floris mij ook nog een keer, maar pas om 8.00 uur werd ze echt wakker. Ik was toen al op. Ik ben dat uitslapen niet meer gewend blijkbaar. Stefan heeft een slechte nacht gehad en heeft om 8.00 uur vanmorgen nog een slaappil genomen om toch nog wat uren te maken. Ik heb de kinderen aangekleed en we zijn gezellig in het winkelcentrum een budgetontbijtje gaan gebruiken. De kinderen zijn bij zon actie geweldig. Alles loopt vloeiend en iedereen helpt elkaar. Ik hoefde eigenlijk alleen voor Myrthe te zorgen. De rest ging vanzelf. Zo was het ook voor mij leuk en ontspannen. Daarna hebben we wat gewinkeld. Na 11.00 kwamen we thuis en toen sliep Stefan nog heerlijk. We hadden bij de zusters in Heiloo afgesproken voor de lunch dat was erg gezellig en de aansluitende wandeling door het park van het heiligdom was ook erg leuk. Tegen de avond kregen we nog spontaan bezoek en later hebben we patatjes gegeten.

Bij het naar bed brengen van de kinderen had ik het even wat moeilijk. Een van de kinderen blij: "als pappa straks dood is, mag ik dan naast jou slapen? dan hoef ik niet meer bang te zijn" ....... au

Het was best een gezellige zaterdag. Jammer dat Stefan last van pijn heeft. Vandaag heeft hij veel ondernomen en dat ging best redelijk. Hij is weer iets beter dan gisteren. Ondanks de iets betere nacht ben ik nog steeds doodmoe en vandaag ook helaas weer wat verdrietiger. Het blijft ondenkbaar. We blijven bidden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten