zaterdag 1 juni 2013

feest

Het is nu zaterdagochtend 9.00 uur. Ik heb wat geslapen vannacht De kinderen waren dolblij met hun logeerpartij. Ik ook. had net Stefan aan de lijn. Hij mag zo naar huis. Wat verheug ik me erop om hem weer naast me te hebben. Ik ben dankbaar dat de operatie en het herstel tot nu toe zo voorspoedig is gegaan. Ik moet zo denken aan ps 23.

 [1]De HEER is mijn herder*,
het ontbreekt mij aan niets.
 [2]Hij laat mij in grazige weiden rusten,
Hij voert mij naar vredig water,
 [3]daar geeft Hij mij nieuwe kracht.
Hij leidt mij op het rechte spoor,
omwille van zijn naam*.

Voor wie de rest van de psalm kent, die laat ik nog even weg. We zijn wel bang. Voor de toekomst, om elkaar los te moeten laten, voor de kinderen, ....

Nu eerst even de vredige weiden. Aansterken, kracht ontvangen en ons laten verzorgen en troosten door Hem.

We gaan stap voor stap

Nu komt hij thuis!!!!


4 opmerkingen:

  1. Beste Stefan en Lisette,

    We kennen elkaar van een Emanuelbijeenkomst. Ik ben een vriend van Robert van Aken en Ewald Kamphuis. Marise en ik wensen jullie veel kracht toe en vooral geloof in ONZE LIEVE HEER! Marise is 8 jaar ziek geweest. Ze is genezen vooral door positief te blijven en hulp te zoeken bij de ALMACHTIGE. Vind kracht bij hem. Jullie zijn in ons gebed. Stefan, Lisette en de kinderen.

    In gebed verbonden!
    Joep Janssen en Marise Bezerra Torres
    joep.janssen@hotmail.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis, Stefan.

    Lisette, denk jij heel goed aan jezelf! Goed dat jullie even elkaar hebben.

    We hebben vanavond in de Mis in 's-Hertogenbosch voor jullie gebeden om kracht in elkaars nabijheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Lisette en Stefan,
    Welkom thuis Stefan! We brengen jullie elke dag bij God en denken aan jullie.

    In gebed verbonden,
    Brechje en Edwin

    BeantwoordenVerwijderen