zondag 9 juni 2013

Tweede zondag (door Stefan)

Sinds mijn operatie word ik telkens zeer vroeg wakker (rond 5.15 uur). Vanochtend ook zo. De ochtenden zijn daardoor wat vermoeiend. Merk trouwens dat ik zowiezo snel moe ben. Beetje laag Hb ook (5,5), dus misschien wordt dat beter. Maar genoeg over mezelf. Het was een mooie dag, al blijft er een continue donkere grondtoon in alles wat we doen, merk ik. Het kost ons allebei soms moeite om alles telkens opnieuw in Gods handen te leggen. Het leert ons wel om echt christen te zijn. We moesten vandaag denken aan de eerste christenen die, net als nu vele christenen in andere delen van onze wereld, eigenlijk continue bereid zijn / waren hun leven te geven. Ook met een gezin, kinderen etc.

We merken dat de oudste kinderen snel groeien in hun geloof. Spontaan zijn ze nu al regelmatig in het gebedskamertje terug te vinden. Vanochtend en vanmiddag vrienden op bezoek gehad. Houtkachel aan (heerlijk die Hollandse zomers...). Vanavond na het eten 14 km gefietst met Anne. Heerlijk en goed voor de conditie (die bij mij wel duidelijk een klap heeft gehad).

Graag willen we blijven vragen om gebed. We weten dat er veel mensen zijn die voor ons bidden, en daar zijn we heel dankbaar voor.

Stefan.

1 opmerking:

  1. Lieve Stefan en Lisette,

    Ik wil even laten weten dat we elke dag met ons gezin voor Stefans genezing bidden. En voor kracht om de gewone dingen te blijven doen. Van binnen voelen we een soort onthutsing, dat jullie dit overkomt. Maar het gebeurt. Heel veel sterkte gewenst.

    Lieve groet van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen