woensdag 11 september 2013

Woensdag 11 september

Het was een drukke dag vandaag. Stefan voelde zich zo na het stoppen van zijn medicatie wat beter dan gisteren. Hij is nog wel steeds verontrustend veel misselijk. Zelf ben ik helemaal niet lekker. Geen idee waarom. Misschien een stom virusje ofzo. Hopelijk gauw weer over. Myrthe houdt er 'snachts geen rekening mee hoe ik me voel ;)
Morgen de ct scan. Over een week pas de uitslag. We hebben veel gebeden de laatste tijd. Veel tijd samen in de kapel doorgebracht. Gevraagd en gesmeekt om genezing. Gevraagd en gesmeekt om kracht. Een aantal maal hebben we veel troost mogen ervaren. We zijn niet alleen. Velen, merken we, bidden met ons mee en onze Heer is dichtbij, soms heel dichtbij. Het zal allemaal op een of andere manier voor ons bestwil zijn dat dit alles ons overkomt.

Waar ik me op dit moment eerlijk gezegd de meeste acute zorgen over maak is onze maaltijd van vanavond en de mogelijke gevolgen die die kan hebben. Na het eten (smaakte overigens heerlijk op de vacuĆ¼m verpakte BBQ-worstjes na, die waren een beetje vreemd) ontdekten we dat de worstjes een maand over datum waren........ Ik heb me nog nooit zo schuldig en rot gevoeld. De lieverds zeiden allemaal dat dat iedereen had kunnen gebeuren. Niet dus, ik ben degene die tegenwoordig kookt.
Hopelijk worden we vannacht niet massaal doodziek. Ik ben al zo moe. Als het wel het geval is, gaat straks de hele scan morgen niet door. En wat dan???

Stomme worstjes, stomme ik! We hopen er het beste van.

1 opmerking:

  1. kan inderdaad gebeuren! Dus we bidden dat alles goed gaat! Ik heb een vriendin en haar vader ( die leeft niet meer) zei dat je slagroom ver over de datum gewoon kon gebruiken enz..... hij warmde zelfs de koud geworden koffie op!
    We bidden elke dag voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen