dinsdag 6 augustus 2013

Dinsdag 6 augustus

Al veel geschreven over Myrthe
 in de draagdoek. Hier is ze dan.
Het lukte ook vandaag om vakantie te nemen van onze situatie. Voor de kinderen is het zo heerlijk normaal en voor ons ook. We tellen wat angstvallig af naar de vrijdag wanneer de nieuwe chemo start. Vandaag dinsdag, we hebben dus nog twee dagen. We proberen heel hard daar niet aan te denken. Stefan is vergeleken met de afgelopen maanden erg fit. Hij heeft nog wel her en der wat pijn en ongemak maar het is niet te vergelijken met twee weken geleden of zelfs niet met zijn vorige pilvrije periode. We zijn heel dankbaar voor deze mooie tijd. We hebben het goede advies gehad om te bidden dat de bijwerkingen van de chemo deze keer licht zullen zijn. Graag vragen we uw gebed ook hiervoor.



Een gezellige dag dus vandaag. Lekker langzaam
begonnen. Tegen de middag zijn we naar een vlindertuin geweest. Geweldige mooie vlinders bewonderd en enorme rupsen. Daarna hebben we een supermarkt gevonden en zijn we in een weiland gaan picknicken. Eerlijk gezegd doen we allemaal dingen die Stefan normaal alleen met de kinderen deed wanneer ik zwanger was en/of te moe. Nu ben ik met Myrthe daar ook bij. Langs de kant van een drukke weg parkeren en over droogstaande slootjes heenklimmen om midden in een weiland (waarvan we niet zeker weten dat er geen raar beest graast) te gaan picknicken, is niet echt mijn idee van vakantie. Wel geweldig om te zien dat Stefan en de kinderen zo enorm van dit soort malligheid genieten. Als dan de vraag van Anne en Matthijs komt of ze in de grote boom die daar langs het water staat mogen klimmen, brul ik "nee"en roept Stefan tegelijkertijd: "natuurlijk". Tja ok dan maar. Voor mij even wennen maar wel erg leuk. Voor de kinderen geweldig en Stefan, die is helemaal heerlijk pappa!


1 opmerking:

  1. Op Celebrate voor jullie gebeden met zovele anderen. Het heeft ook op mij diepe indruk gemaakt. Ik draag jullie mee in gebed en lees met veel bewondering de weblog. Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen