woensdag 30 oktober 2013

Woensdag 30 oktober

Stefan is gaan werken vanmorgen nadat we al heel wat lieve mensen over de vloer hadden gehad. Iemand heeft liefdevol voor ons gekookt en Froukje is ook geweest vandaag. Ik kon gelukkig eventjes rusten. Niet veel maar wel wat. Vannacht was weer een druk nachtje. Anne is vandaag voor de tweede dag ziek thuis geweest. Het is niet helemaal duidelijk wat ze heeft. Het wordt onderzocht. Ze is steeds misselijk. Morgen blijft ze ook thuis.

Stefan voelt zich erg moe en merkt dat hij er voor de kinderen niet meer zijn kan zoals hij zou willen. Dat maakt het allemaal wat zwaar. Vanavond is hij nog voor de kinderen naar bed gegaan. Zelf ga ik zo ook slapen.

Die uitzending van geloven op twee was wat beeldmateriaal van ons als gezin betreft wat minimaal. Anne en ik waren in beeld en Matthijs zag zichzelf ook nog ergens op de rug. Morgen wordt er weer een deel van uitgezonden misschien dat er dan meer van de wel heel toevallige en bijzondere ontmoeting daar op dat plein duidelijk wordt. Tja, wordt vervolgd dus :)

1 opmerking:

  1. Blijf volharden, geef niet op,
    Zeg steeds hardop: Door Zijn striemen is
    Stefan genezen.
    Jezus heeft namelijk al onze ziektes aan het kruis gedragen.
    Het enige wat jij mag doen is in Zijn gezag gaan staan, hoe je dat doet is heel simpel.
    Doe het volgende leg je hand op Stefan
    ( staat ook in de bijbel, leg de zieke de handen op) en bestraf de kanker in Jezus naam!!!! Spreek leven over je man uit.
    Je zult het zien dat de kanker gaat wijken.

    Ik ben zelf 9 jaar lang heeeel ziek geweest.
    Ik ben nu al 10.jaar helemaal genezen.
    Door bijbelteksten te proclameren is mijn genezing geworden.
    Als je meer wilt weten mag je mij terug mailen of zelfs een keer bij mij langs komen.
    Ik heb echt in een hel geleefd en God heeft mij volkomen genezen. Mijn mail adres is
    irene-rijkes@hotmail.com.
    Mijn zoontje Lucas zit ook op de rank.
    Lucas rijkes hij zit in groep 3.
    Heel veel zegen en ik bid voor je,
    God is nabij hij kent je verdriet en je angst.
    Hij zal voor een uitweg zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen