donderdag 5 december 2013

Donderdag 5 december

Pakjesavond. Een groot succes. Ze waren helemaal dol van blijdschap. Vanmorgen wat Sinterklaas ook al op school Hij stond met zijn twee pieten boven op het dak. Precies zoals het hoort. Floris was er helemaal vol van. Hij mocht mee de anderen naar school brengen en Sint liep op hem af, gaf hem een hand en wist zijn naam. Wat was hij blij. Toen hij ook van de pieten nog wat pepernoten kreeg kon zijn dag niet meer stuk.

Myrthe bestudeerde vanavond het hele gebeuren met precisie en was erg gelukkig met haar geluid en licht makende speeltje.

Froukje vierde gezellig met ons mee, de kinderen waren vrolijk en erg druk en de sfeer zat er goed in. Alleen keken Stefan en ik elkaar regelmatig betekenisvol aan. Is dit Stefans laatste keer? We hebben het extra intens meegemaakt, Ieder moment gekoesterd. Stefan had buikpijn. Hij hield zich groot. Alleen ik heb het gemerkt. Mijn gezicht was steeds vrolijk maar af en toe huilde mijn hart.

Hier ben ik Heer, Uw wil te doen is mijn vreugde. Soms met tranen. Maar toch!

Ons vertrouwen is op Hem. De weg die Hij kiest is goed. We blijven bidden hopen en vertrouwen.

Morgen MRI scan van Stefans rug. Zijn voeten worden steeds wat gevoellozer...... Volgende week woensdag de uitslag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten