donderdag 16 januari 2014

Donderdag 16 januari.

Ik hoopte dat vandaag minder gecompliceerd zou verlopen. Ok toegegeven het was iets minder gecompliceerd maar het begin hakte er meteen al behoorlijk in.
Om 3.00 uur sliep ik (Ik lag dus wel vroeg op bed maar anders dan ik bedoeld had :)) en om 6.30 was ik weer wakker. Dan kan ik niet meer in slaap komen. Ik lig te piekeren en moet steevast huilen. Dat was thuis toen Stefan daar nog was ook al zo. Als Stefan dat dan merkte aaide hij me over mijn hoofd en ging het beter. Hier sta ik maar gewoon op. Erg vervelend. Vooral ook erg vermoeiend. Ik heb de garage gebeld die me was aangeraden en ben samen met Anne de auto gaan wegbrengen. De auto zou het dus moeten redden tot de garage die volgens de tomtom op 10 minuten rijden lag. Nog 4.35 min te gaan en pruttel pruttel hik hik pfff. Niets meer. Ik was net een inhammetje ingedoken met de auto en daar stond ik dan. Gelukkig had ik Froukjes mobiel bij. Weer de wegenwacht gebeld en met een half uurtje vertraging ben ik uiteindelijk toch bij de garage beland.

Daarna zijn we met zijn allen naar Stefan geweest met de leenauto. Het gaat wel ok met hem. Hij heeft vandaag gehoord dat hij waarschijnlijk morgen naar de afdeling mag. Hij gaat dus serieus vooruit. Daar zijn we heel blij mee. Hij is door de operatie gekomen mogen we concluderen. We hopen en bidden om het verder uitblijven van complicaties. Dan kan hij weer wat gaan opknappen. Het is daar een stuk relaxter en rustiger. Hij zal ook daar in isolatie komen. Zijn leukocyten zijn extreem laag en hij kan zomaar van alles oplopen. Ook bezoek zijn we momenteel heel erg rustig mee. ook de kinderen die morgen weer terugkomen gaan niet naar Stefan zolang zijn bloed niet beter is.

Wat betreft de kinderen heb ik na moeten denken wat ik zou organiseren dit weekeind. We hebben nog verder een huisje gehuurd hier op het park. Dan zijn we in de buurt van Stefan en zoveel mogelijk als gezin samen. Ik zie er naar uit. Ik heb Floris, Edith en Laurens gemist. We moeten morgen wel verhuizen naar iets groters. Komt goed. Het weekend is weer helder. De week erna zien we overmorgen wel weer. Er valt in ons nieuwe leven niets te plannen. We zullen ons laten verrassen :) Stel je toch eens voor dat we Stefan eens weer mee naar huis zouden mogen nemen. Dat zou echt helemaal geweldig zijn. We blijven bidden om wonderen. Grote en kleine.



2 opmerkingen:

  1. We blijven voor jullie bidden hier in onze parochies. Als je de komende dagen er even tussenuit wilt, altijd van harte welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Lisette, we kennen elkaar niet persoonlijk maar ik volg jullie via Facebook. Ik las over je autopech en daarom wil ik je laten weten dat je onze punto kunt gebruiken als dat nodig is. Niet groot genoeg voor jullie hele gezin maar wel voor de helft :). We kunnen 'm wel een tijdje missen en brengen 'm wel waar het voor jou het handigst is. Laat maar weten als je 'm kunt gebruiken. groetjes Laetitia van der Lans

    BeantwoordenVerwijderen